Um pouco mais sobre mim :)

Agora que criou um blog para mim, a minha Irmazita só quer é andar a tirar-me fotos :D Não têm é muita sorte, já que me apanha quase sempre com esta cara de preguiçoso...

Now that she created a blog for me, my little Sister just wants to take photos of me :D But she's not really lucky because most of the time she catch me with this lazy face...

Na cama da minha Mana ahah :D nem todos vocês podem fazer isto, não é?

In my Sister's bed ahah :D not all of you can do this, can't you?

Humm... à espera que a Mamã dê alguma comidinha boa! Mnhammy 8D

Humm... waiting for Mommy to give some good food! Yummy 8D


A brincar com a toalha depois de um passeio molhado :)

Playing with the towel after a rainy walk :)

O que acham meus amigos? :D

What do you think, my friends? :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comentários:

Pipa disse...

Olá Bart!

De certeza que já te tinham dito que és lindo, mas... eu digo outra vez: és mesmo!

É um prazer conhecer-te!

Lambidelas,

Pipa

Elizabeth and Luna disse...

Hi Bart,
Thanks for stopping by! We will be back to visit as you are one cute Golden!!

Amber-Mae disse...

Hi Bart! You are such a handsome guy. You have a nice blog too. Hope we can be friends.

Smoochies,
Solid Gold Momma

JackDaddy disse...

How handsome! Jack loves to play with the towels too!

Lexi disse...

Hi Bart,

I love your photos.........I like to sleep on my boys bed too. Come and visit me sometime.
~Lexi~

Sara Alves disse...

Oh Bartuxo! és super bonito! Mas acho que não somos do mesmo sítio...
A Sara foi buscar-me a Évora (é verdade... sou alentejano), a um casal que tinha 2 goldens :)

mtas lambidelas
pu

Postar um comentário